Vad är kärlek

Postat 2011-01-21 Klockan  16:06:09 i kategorien: vardagsprat
Kärlek som i the love of your life är för mig den man vill leva sitt liv med. Den man vill gifta sig med och skaffa barn med. Men den kärleken får bli lite senare i livet känner jag haha...
Kärleken som man vill ha nu är ju egentligen bara sällskap, trygghet osv. Så att leta efter den rätta nu och vara väldigt petig tycker jag är onödigt. Ha kul och umgås med dom du gillar som personer, istället för att slösa tid på att vara ensam.
Men kärlek som i känslan är när jag kan känna mig trygg, att jag kan vara mig själv och att jag är älskad för den jag är.
Kärlek är egentligen väldigt enkelt. Men tyvärr så tror jag att folk gör sina relationer för seriösa innan de är redo för det.
Men om något är så enkelt att inget bråk inga konflikter kan komma emellan är det genuin kärlek för mig.
Kändes som rätt bild hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: