Dvärgtips/sjukhus

Postat 2010-09-21 Klockan  21:04:54 i kategorien: vardagsprat

Jag tror inte jag är ensam om att alltid köpa jeans på Weekday.
Nu tog jag steget att köpa ett par jeans på JC.
Och jag säger bara Weekday suger! (förutom på rean hehe).
Slänger upp bilder imon när jag har laddat kameran.

Förövrigt har jag haft en ganska soft dag, men min morgon var åt helvete.
Vaknade kl 6, åker till sahlgrenska för min läkar tid kl 8 (det tar typ en timma från mig) är där i 20 minuter.
Sedan kallas jag in och dom tar kort och ber mig sedan att vänta där ute. Det gjorde jag.
45 min senare kommer en sjuksköterska och säger att jag ska gå hem och få en annan tod med doktorn.
AN BAAA JAG HAR DRATT MITT ARSLE HIT KL 8 PÅ MORGONEN OCH NI HAR LÅTIT MIG VÄNTA I 45 MIN
SÅ KOMMER NI NU OCH SÄGER ATT JAG KAN GÅ. FITTNYLLEN.
fasst det sa jag ju inte såklart, jag log och gick är ifrån.
Funderar på att gå tillbaka och skälla ut dom imon hehe.

Aja nu har jag tjötat ett tag, godnatt ♥

NU:

Försökte se ut som kissie... lyckades ganska bra ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: