of moons, birds & monsters

Postat 2010-03-31 Klockan  22:19:44 i kategorien: vardagsprat

Min vecka har vart väldigt fin faktiskt, om man tar bort måndag då jag var sjuk.
I tisdags var jag och sandra på Naturhistorska museét,
tog massa fina bilder på upptoppade djur som kommer upp snarast.

Vi gick sedan forbi Topshop och jag hittade en jättefin kavaj,
som jag köpte idag när jag träffade sandra en snabbis på lunchen.
Sandra hittade fina strumpbyxor och en snygg cardigan.

Och på fredag är det lov, der blir mycket skönt.
Jag kommer nog ta dagarna som de kommer.

Slut.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Din kavaj är skitsnygg. Vi får hoppas på bra väder, så att du kan bära den snart!



Och det har vart trevligt att få umgås med dig denna vecka. Snart är det Fredag!

2010-04-01 @ 06:43:34
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: