ja, jag ser ut som in i norden och ändå, tänk, är jag bäst på jorden.

Postat 2010-01-31 Klockan  13:36:53 i kategorien: vardagsprat
När jag var liten lyssnade jag och min syster moa alltid på Jojje Wadenius,
Speciellt Jag Är Det Fulaste Som Finns. Åh flashback.
Borde ta fram gitarren och plonka lite... gör nog det lite senare.
Den gör inte så mycket nytta hängandes på väggen haha.
Förövrigt har mina småsystran vart och sovit över här,
vi har haft en riktig tjej kväll men Wii och massa semlor haha.
Idag skulle jag egentligen till kungshamn med Mathilda,
men det verkar som om det lutar mot att jag drar ut och fotar istället. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, mysiga låten haha!

2010-02-01 @ 20:03:16
URL: http://toxic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: