It was so simple in the moonlight, now it's so complicated

Postat 2010-01-20 Klockan  17:08:07 i kategorien: vardagsprat

glömde ta min medicin igår kväll innan jag somnade, så jag vaknade och kunde inte röra mig... gött
jag har ledbajs och det gör skit ont om jag inte tar tabletter så gör det as ont, speciellt efter jag har sovit.
aja nog om det, jag tog en tablett och väntade tills den verkade och gick till skolan.
hade typ lab saker på NO, med typ laser lampor... känndeslite starwars typ haha.
sitter och tar korty på blad just nu hahah bladfibrer är så jävla vakert.
ska nog fort sätta med blad foteriet nu, EHJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Hahaha jag älskar att du har slarvstavat i hela inlägget<3<3<3<3

2010-01-20 @ 17:52:37
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Neha

Vad roligt att du också är indier:D



Japp jag har proteser på båda mina ben=)

2010-01-20 @ 19:10:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: