I don´t mind if you forget me

Postat 2010-01-21 Klockan  20:55:08 i kategorien: vardagsprat

Har lyssnat på morrissey idag, jävligt random faktiskt.
brukar aldrig lyssna på han på grund av att jag inte kännt någon känsla av musiken på ngt sätt.
men fan va bra musik, så jävla fint. men anyway så har jag haft en väldigt fin dag.
började med att jag sket i spanskan, för att senare bestäma mig att sluta i spanska hehe.
skolan gick fort, och Hilda pratade om ett liv som gris medans jag åt mitt första mål för dagen, hamburgare.
sen drog vi in till stan för att träffa sandra och vi strussade runt i affärer och jag handlade på rean.
lämmnade även in min film till framkallning, om en vecka får jag tillbaka dem.
köpte även en ny film som jag på något sätt lyckades skruva in, känner mig ägd som fan haha
anyway så köpte jag detta idag:

en body från monki, en kjol och tvåpar knästrumpor från h&m.


Kommentarer
Postat av: sophie

gud vilken söt body :) helt underbar!

2010-01-24 @ 16:04:12
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: