10 jävligt onödiga sanningar om mig

Postat 2009-11-12 Klockan  22:10:11 i kategorien: vardagsprat
1. jag har "chocolate rain" på hjärnan, coh com hem reklamen hjälpte ju inte direkt
2. jag matar min hund med majsvälling
3. jag lyssnar på chocolate rain nu
4. jag dricker minst 10 glas vatten per dag
5. jag brukar göra egg-ansikts mask minst en gång i veckan
6. jag älskar låten, hold on - lazee feat neverstore ( även fasst jag hatar båda stilerna ?? )
7. min hund har en svart jacka med päls på luvan, cooling lixom.
8. jag saknar mathilda, kan det sluta va så långt till kungshamn?
9. min drog är detektivbyrån
10. jag har tappat bort min minnes kort till min kamera,
så nu har jag bara ett med 2 gb LAMF

Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske onödiga, men kul att veta ändå! Kram, ses ikväll!

2009-11-13 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: