godmorgon!

Postat 2009-08-25 Klockan  07:17:27 i kategorien: vardagsprat
har nog aldrig bloggat såhär tidigt hahah....
nu har jag iaf vaknat så nu ska jag fixa mig och sånt :)
det ska börja 4 nya i min klass hhihi askul :)
jag och wilma hoppas att dom är sköna bögar som kan målafåra naglar pch fixa våra hår hahah
bögar är så jävla grymma. haha jag älskar gaybloggen.com fuck kissies.se
vafan hon är ju blond och ful och ljugen om att hon inte är polsk? haha epic. 
aja ska lägga upp bild hur jag ser ut innan jag sticker, och sen blir det väll i skolan eller efter.
pusshej lever pastej :D

så här ser jag ut nu.... nästan:

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag kan serisöt inte sluta skrattaaaaa dör typ.

Kommentarer
Postat av: Camilla din älsklings granne Mattsson

Du är så skön.. Världens bästa tjej!!

2009-08-25 @ 08:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: