Passionsfrukt

Postat 2011-01-19 Klockan  12:12:27 i kategorien: vardagsprat
Min passion. jag brinner inte för något speciellt egentligen men mina stora intressen är väll
Fotografi och att rita/måla och så. Finns en del bilder jag har tagit som jag har lagt ut här på bloggen, men jag lägger bara ut en tiondel om man gemför med vad jag tar. Men jag ska bli bättre på det hade jag tänkt...
Sen var det ju det här med mina målningar, och jag vet att när jag tidigare nämt det har ni bett om att få se.
Och till det kan jag bara säga att jag gör det när jag är redo, men det kommer nog snart!
Annars har jag nog inget som jag är väldigt passionerad med, jag softar och är lite halv bra på allt.
Jag har gått i nästan alla sporter men inte fastnat för någon speciell, men badminton och dans är väll det jag gillat mest.
Men annars är det nog kläder, skor och väskor.
Men om jag tänker lite längre så inser jag att jag är mer eller mindre ett bak freak.
Fråga mig inte varför. Det har bara blivit så, min favorit sak att baka är cupcakes med frosting och strössel och blommor på. Nu har jag tillochmed fått ett cupcakes torn i julklapp. älskar det.
Men Tårtor är också en stor favorit och semlor. Men nog om det nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: