·•ºΟº•·

Postat 2010-05-17 Klockan  18:45:06 i kategorien: vardagsprat

Som ni har märkt lägger jag ner mer tid på att kombinera symboler till min rubrik än själv inlägget hahah.
Men anyway det är tema vecka på skolan och jag har valt att spela trummor och sy, kul.. eller aa helt ok.
Bättre än proven vi skulle ha egentligen haha.
Det är någon idiot som har slagit sönder fönsterrutor på skolan så alla dörrar var låsta.
Förstod inte hur det skulle kunna stoppa idioter från att kasta sten utanför...
älskar brightheadzen vi har till rektorer <33

Helgen har man tillbringat i berga (småland tror jag det ligger) och firat min farfars födelsedag,
Vi bodde på en herrgård som hade kristallkronor större än... jävligt stora iallafall.
Det fanns en get som stångade våran bil... och ägaren kallade den tam (?).



Geten


Kommentarer
Postat av: Emil R

REAL!

2010-05-18 @ 21:23:34
URL: http://emejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: