Favorites

Postat 2010-06-08 Klockan  22:00:47 i kategorien: clothes and stuff

Är man sjuk får man lov att sno listor från sina kompisars bloggar hehe...

Plagg:
Ett par fina kaki shorts och en blommig top och en stor gosig grå cardigan.
Färger: Grått, kaki, puder-rosa och blommigt (om man kan räkna det som färg)... fasst jag gillar faktikt dom flesta färgerna.
Ytterplagg: Min söta kompis Wilma har en beige biker jacka i vanligt bomulls tyg, som jag har förälskat mig i.
Väska: på topp listan är Mullberrt väskorna Alexa och bayswater... Men även en och annan Miu Miu får nog plats på listan.
Accessoar:
Ett stort virkat halsband står på min önske lista, annars allt med stora pärlor eller något som bryter av. Guld och silver kvittar så länge man ändvänder dem försig.
Skor: Kilklackar, Kilklackar och kilackar. Helst i jordnära färger med en trä klack eller något i mocka.

Vill ha-plagg: Oj... den där fina korta byxdressen från Topshop i grått med en röd sjua på, men den är tyvärr slut.
Frisyr: Lagom långt, men lite tjockare med mer volym och lite fina saltspray våger.
Make up: I.D Minerals foundation pudret och Mac matta ögonskugge palett och en Lumene mascara.
Nagellack: Hmm... Vinrött och ett lätt transparant ljus rosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: