nu rycker jag upp mig.

Postat 2009-09-24 Klockan  11:15:31 i kategorien: vardagsprat
det är tråkigt att blogga när man inte har något att blogga om.
men nu ska jag rycka upp mig och ändra mig.

saker som kommer visas i bloggen framöver:

365 självporträtt
precis som det låter,
självporträtt en gång varje dag i ett år -365 dagar.
gör detta för att utvecklas som fotograf och redigerare.
också för att kunna se fysisk ändring,

detta ska jag börja när jag inskaffat en självutlösare.


ny höstdesign!
nu börjar hösten, därför sla jag lägga upp en del ändringar på layouten.
lite mer höstigt ska det va ;)

valpen!
nu är det så att jag har övertygat min lilla mamma att köpa en chihuahua.
fråga mig inte hur, men nu ska vi skaffa en iaf. så det kommer nog bli väldigt mycket
bilder på den lilla krumeluren.

ska även göra om mitt rum
är så trött på det så lite inredning m.m kommer jag nog också slänga in!


jag kommer i stort sätt börja om, renovera, förbättra, bara ändra allt, för just nu känns allt crapbag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: