h3j

Postat 2009-09-26 Klockan  19:27:14 i kategorien: vardagsprat


alkohol.
nääe, festa rätt eller stanna hemma... typ


negativa kommentarer
det finns en stor skillnad på dålig kretik, och negativ.
visst, jag kaske inte är bäst på allt, det säger jag inte heller.
men jag blir ju bättre med tiden, så det är ju bara onödigt att kommentera.
ja till all sort kretik, nej till negativa kommentarer från randoms helt enkelt.

hösten
gaygayagyagaygsygyagyagyagyagayayg
vill inte. ge mig sommaaaar.

vårat hus i skärhamn
okej det är inget fel på själva huset. men vinden fyfan. THE GRUDGE omgogm

nog med dissar nu, måste spara liteju h3h3h3


vintern

ååh, längtar ill skodsemestern glida runt på snowboarden... göööttt


wilmas = brunett

you herd me, blondisen wilma goes broowwwnnn,
ett snepp ljusare än mig blev det. och hon är snygg som få!


mina nya hiss och diss bilder,

dom är enkla och snygga!


mary kay

ni vet smink märket?
jag har iaf sminkborttagning och ansikts tvätt och dom är sjukt bra


päls
sjukt snyggt i lagom dos, och skare va så skare va riktigt.




Kommentarer
Postat av: wilmaaaa

hihi i love brown haiiiir

and iloveu(:

2009-10-03 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: