åh halleguttan - fonky fresh & don C

Postat 2009-07-27 Klockan  02:47:00 i kategorien: vardagsprat
haha grymmaste låten typ... (min syrra moa kan ta sig)

vakna kl 5 idag (igår)... på kvällen AHAHHAHA helt sinnes...
lär ju somna kl 6 på morgonen eller ngt nu.

den senaste veckan har m¨nga påpekat att jag och min syster är väldigt lika...
hmm... tänkte lägga upp lite bilder på oss tsm så får ni kommentera va ni tycker ;)

dagen... eller aa kvällen för det har ju inte vart så mke dag för mig he he ...
iaf kvällen har varit ganska skön faktiskt, utsedde förs vinnaren till min tävling,
och sen blev det att dra ut med pöjkarna ;)
och nu har jag precis bakat en supergod kladdig kladdkaka (Y)
livet är på topp.

Kommentarer
Postat av: natasha

hahaa aah nu såg jag det :D

2009-07-27 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: